Verzenden & retourneren

Worden er verzendkosten berekend?

Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

 

Geldt er een minimale orderwaarde?

Wij hanteren geen minimale orderwaarde.

 

Bezorging

Wij willen onze klanten snel en adequaat bedienen. Om de kwaliteit van de levering te borgen maken wij gebruik van GLS die voor ons de pakketzendingen vervoeren. 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

U bestelling zal uiterlijk binnen 2 werkdagen worden bezorgd.

 

Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Is het door u bestelde artikel ondanks onze verpakking toch beschadigd, neemt u dan binnen 2 werkdagen na levering contact met ons op door een e-mail te sturen naar [email protected]. Wij verzoeken u om foto's te maken van de beschadiging en deze mee te sturen. We zullen u dan verder informeren over de retourprocedure. 

 

Retourneren

Wilt u het door u bestelde artikel retourneren, neemt u dan binnen 14 werkdagen na levering contact met ons op door een e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld hierbij het order- of pakbonnummer. Na goedkeuring door onze klantenservice, wordt de retour bij u opgehaald door onze vervoerder GLS.

 

We hanteren bij elke retouraanvraag de volgende uitgangspunten:
  • De retouraanvraag dient binnen 14 werkdagen na levering bij ons gemeld te worden.
  • De producten dienen onaangebroken, in originele verpakking en onbeschadigd te zijn.
  • Indien een verpakking toch beschadigd is, kunnen wij ervoor kiezen het product deels of niet te vergoeden.
  • Het is niet toegestaan teksten op de verpakking te noteren of stickers/plakband op de verpakking te plakken.
  • De retourzending goed verpakken in een omdoos (als 1 pakket)