Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Wij hanteren geen minimale orderwaarde.
Wij willen onze klanten snel en adequaat bedienen. Om de kwaliteit van de levering te borgen maken wij gebruik van GLS die voor ons de pakketzendingen vervoeren.
U bestelling zal uiterlijk binnen 2 werkdagen worden bezorgd.
Is het door u bestelde artikel ondanks onze verpakking toch beschadigd, neemt u dan binnen 2 werkdagen na levering contact met ons op door een e-mail te sturen naar [email protected]. Wij verzoeken u om foto's te maken van de beschadiging en deze mee te sturen. We zullen u dan verder informeren over de retourprocedure.
Wilt u het door u bestelde artikel retourneren, neemt u dan binnen 14 werkdagen na levering contact met ons op door een e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld hierbij het order- of pakbonnummer. Na goedkeuring door onze klantenservice, wordt de retour bij u opgehaald door onze vervoerder GLS.
We hanteren bij elke retouraanvraag de volgende uitgangspunten: